Y ü k l e n i y o r
Divamed Kozmetik

Cilt sağlığına ve güzelliğine olan bağlılığımızla, bilimsel temellere dayanan ve yüksek kaliteli dermokozmetik ürünler geliştiriyoruz.

İletişim

  • Havzan Mah. Yeni Meram Cad. 37/3 Meram KONYA
  • 0332 324 0 555
  • muhasebe@divamed.com.tr

Bizi Takip Edin

İptal İade Koşulları

İptal ve İade Koşulları
Divamed Kozmetik

Divamed Kozmetik olarak müşteri memnuniyetini önemsiyoruz ve satın aldığınız ürünlerle ilgili iptal ve iade işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde tamamlamanızı sağlamak istiyoruz. İşte iptal ve iade koşullarımız:

1. İptal Koşulları

  • Sipariş İptali: Siparişiniz, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir. Siparişi iptal etmek için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.
  • Ücret İadesi: Sipariş iptal edildiğinde, ödeme yaptığınız yöntemle ücret iadesi gerçekleştirilir. İade işlemi, banka süreçlerine bağlı olarak 7-10 iş günü sürebilir.

2. İade Koşulları

  • İade Süresi: Teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünlerinizi iade edebilirsiniz.
  • İade Şartları: İade işlemlerinin kabul edilebilmesi için aşağıdaki koşulların sağlanması gerekir:
    • Ürün kullanılmamış, hasar görmemiş ve orijinal ambalajında olmalıdır.
    • Ürünle birlikte gönderilen tüm aksesuarlar, hediyeler ve fatura iade edilmelidir.
    • Hijyenik ürünlerin (örneğin, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri) ambalajı açılmışsa iade kabul edilmez.
  • İade Süreci:
    • İade talebinizi iletişim formu veya müşteri hizmetleri üzerinden bize iletin.
    • Ürünü, tarafımızca belirtilen kargo firmasıyla iade edin. Kargo ücreti tarafınıza aittir, ancak yanlış ürün gönderimi veya hasarlı ürün durumlarında kargo ücreti tarafımızdan karşılanır.
    • Ürün iadesi onaylandıktan sonra ödemeniz, banka süreçlerine bağlı olarak 7-10 iş günü içinde yapılır.

3. Değişim İşlemleri

  • Ürün değişimi talep edildiğinde, stok durumuna bağlı olarak ürün değişimi yapılabilir. Stokta bulunmayan ürünler için ücret iadesi yapılır.

4. Hasarlı veya Eksik Ürünler

  • Siparişinizde hasarlı, eksik veya yanlış ürün teslim edilirse, ürün teslim tarihinden itibaren 3 gün içinde bize ulaşarak durumu bildiriniz. Sorun en kısa sürede çözüme kavuşturulacaktır.

5. İade Adresi

  • İade adresi ve kargo bilgileri için müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

İletişim

Herhangi bir sorunuz olduğunda, iletişim sayfamızdan veya müşteri hizmetleri numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.